Valamokka tévedései

Valamokka tévedései

Valamokka első párkapcsolati leckéje

2020. augusztus 13. - Valamokka

Szervusztok Olvasók!

 

Nos kezdődjön tehát a blogom, amiben saját életem igen siralmas történetét fogom megosztani, főleg párkapcsolati szempontból. Az életem egyebekben átlagos szinten rendben van, rendelkezem kevés közeli baráttal, egy kicsit több felületes ismerőssel, több „társadalmilag elfogadott” hobbival, (ezen azt értem, hogy pl nem sorozatgyilkos vagyok éjszakánként :D), van munkám.

Történetem azért hívom siralmasnak, mert most, hogy belegondolok, velem közel sem bánt olyan gonoszul egy kivételével egy lány, nő sem, mint amilyen genyók veletek voltak néhányan, pl Hemi, vagy Vészmadár, veletek, mégis itt vagyok úgy, hogy őrületbe kerget lassan a magány. (Az említett  egyre ki fogok térni igen részletesen külön is, mert szerencsére ez az egy genyó nő már 30 éves korom körül talált meg, addigra sok tapasztalatot gyűjtöttem, nagyjából tudtam kezelni. )

Amivel nem rendelkezem, az a megfelelő külső (33 éves vagyok, de bármikor simán el tudnék vegyülni egy középiskolában a folyosókon, 177 centi és 67 kg vagyok, tehát vékony, és nagyon fiatalos arcú, ráadásul érdemi arcszőrzetem sem nő, amivel kicsit csalhatnék), és bizony be kell vallanom, a határozottság. Azt nem tudom, hogy előbbinek van-e ráhatása az utóbbira, hátha írás közben kiderül, ötleteket, véleményeket szívesen fogadok.

Kezdjük tehát 18 éves koromban. Korábbra sok értelme nincs visszamenni, mert 18 éves koromig egy kezemen meg tudom számolni (komolyan, az összesre emlékszem), hogy hányszor volt közöm lányokhoz, és ezeknek mindegyike csak egy estés kavarás, azaz max csókolózás volt. Első csókom is csak 16 évesen történt.

Történt tehát 18 éves koromban, hogy az iskolai kórusban feltűnt egy akkor elsős, tehát 15 éves lány, Alma (nem ez volt a neve valójában). Nagyon csinos, nagyon szép volt, és bár rutintalan voltam, annyira egyértelmű volt, hogy tetszem neki, hogy összejöttünk. No én ennek annyira megörültem, hogy teljesen lementem papucsba. Főleg, mert a lány tényleg nagyon szép volt, egyik srác az osztályban meg is mondta nekem, hogy baszki Valamokka, nem semmi csajt szedtél össze. Szomorú tapasztalat, hogy érezhetően megnőtt az ázsióm a fiúk között, miután egyre többen láttak Almával. Az első keserű tapasztalatok egyike, hogy mennyire számít a külső.

Visszatérve a papucsságra: borzalmas voltam! :D Mindig én mentem hozzá hétvégén, bármennyire fáradt voltam, de sosem mondtam nemet, (én adott városban laktam és egy ottani gimibe jártam, ő is ebbe a gimibe járt, de egy közeli másik városban lakott, koleszos volt), minden szünetet vele töltöttem, mert ugye suli után neki vissza kellett mennie koleszba.  Ebben a kapcsolatban már volt tipitapi, sőt félmeztelenségig volt vetkőzés is, de petting, és főleg szex közelben sem. De őszintén szólva annyira nem is erőltettem, egyelőre bőven elégedett voltam az addigi történésekkel, meg én azt gondoltam, hogy erről nem szabad beszélni, mert akkor elijesztem, majd alakul. Olyannyira türelmes voltam, hogy majdnem egy évig tartott a kapcsolat, és sosem jutottunk tovább a fentieknél. Igazából az vetett véget a dolgoknak, hogy elmentem másik városba egyetemre, így nagyon nehézkessé vált a kapcsolattartás. Nameg azért én is meguntam azért az egyhelyben toporgást, a szexet illetően.

A tapasztalatokat elraktároztam, mert ugye a barátaimmal sokat beszélgettünk erről, és ők megvilágosítottak, hogy százszor tökösebbnek kell lenni.

Csak arról nem beszéltünk, hogy ezt mégis hogyan kellene? Hiszen az addigi tapasztalatom azt mutatta, hogy nem borulnak minden héten (hónapban sem!!) más lányok a nyakamba, tehát nekem meg kell becsülnöm, ha valakinek tetszem. Ez sajnos még sokáig kísértette az életemet: jópár éven át nem én választottam, hanem azzal jöttem össze, aki érdeklődést mutatott. Érezzük ugye a különbséget?? Hogy mennyire lélekromboló ez a mechanizmus? Hogy mennyire kivette a kezemből ez az érzés a saját életem irányításának lehetőségét? Csoda hát, ha önbizalmam leszállóágba került? És ekkor én még ennek nem is voltam tudatában, és nem is azt jelentette, hogy számomra taszító barátnőim voltak.

 

De erről majd legközelebb! �

A bejegyzés trackback címe:

https://foglaltnev.blog.hu/api/trackback/id/tr2916139132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucius01 2020.08.14. 07:30:43

Üdv!

Köszi az írást!

Ha nem messze mentél volna egyetemre, most is együtt lennétek?

Valamokka 2020.08.14. 10:40:37

@lucius01: Ha rajtam múlik, igen! Eddigre én is annyira kiéheztem a lanytarsasagra, hogy simán el tudtam volna képzelni, hogy na akkor ez halálunkig így is marad, de persze nem lett volna ez sem ilyen egyszerű. Utána sem voltunk rosszban, mármint nem volt napi kapcsolat, de pl a szalagavatójának főpróbájára is belógtam, ami ugye 3 évvel később történt. Azóta viszont semmi kapcsolat. Csak fb-ról tudom, hogy külföldön él és dolgozik, de hogy mit, kivel, hogyan, azt nem. És egyáltalán nem volt "első szerelem" feelingje, sokkal kosebb nyomot hagyott bennem, mint egy-két utána következő.

Hemi12 2020.08.15. 21:35:35

@Valamokka:
Örülök, hogy belekezdtél ebbe a blogba, alig várom a következő részt.
Nekem is volt ilyen "kapcsolatom" egy 15 éves szintén gyönyörű lánnyal, szerencsére én akkor már tökösebb voltam.
ettől szex még nem volt, de szinte soha nem írtam rá, mindig ő keresett.

lucius01 2020.08.16. 07:37:09

@Hemi12: " ....mindig ő keresett."

Nem semmi. Ezt többnyire a jóképűek kapják.
süti beállítások módosítása